Sunday, October 31, 2010

:: oh my g0dness!!!::


my blog...hurm..sory la karna ku tidak post pape semalam..ku ngantok sgt!!hihi....ngah edit2x pic masa pi gotong-royong..hai..tertido plak aku ni..hahah.....pape pom,nantikan masa free ku ceritakan kisah kelakuan kami kat gtg-royong 2..heheh...hari ni!!!!!ku nak kongsikan....adoi.........pening ar...ku dah xtau nak wat cam ne dah.....malam sok aku da test2 letric techno..... kami semua dapat tutorial tuk sesi tambahan pengetahuan kami....mau xmau kami semua kena la jugak stdy sebab nak dapatkan carry mark yg ok...hurmm..tapi duk tengokkan beginilah caranya...memang susah la nak dapat carry mark yang tinggi...nak kata subjek ni susah..xtau la...no komen.....aku dan angah dah nak naik gila dah duk tengok semua tutorial ni......formula cam entah paper....xtau cam ne nak guna......cam kosong ja otak kami... cam ne pom....kami try gak yang terbek...punya la mula stdy kui 2petang....sedar xsedar dah pukui 4.30 petang......lame gile duk pk kan satu soklan 2...hihihi....entah paper la kami duk cari...last2x....ku give up....ku cakap kat angah.."angah..aci x aku buat assignment tutorial5"...hmm...ok!ang try la.....ku try la soklan demi soklan..mau xterjawab la.................adoi.....cam mane ni..per ku nak jawab test sok malam....then,da satu soklan yang ok la... ku try gak cam ne pom..then dalam kui 6ptg,ku ngan angah try gak nak dapatkannya....finally....dapat la...cuma kami xtau la tul ka tidak....dalam byk2x signment 1 ja baru ciap...hihihihi....sengal la....ku dah malas nk bukak buku..n ku dah xtau nak buat pa...so,ku masuk bilik ir...masa 2 ku da kat umah angah la....ku kaco si ir,aj n qila...
hahahha.....jahatkan aku......maklom la..ku dah xda pe nak buat.....so,kaco orang la..ag bez..hahah.... last2x...ku dah xtahan tahap cipan dah..ku masuk bilik angah ku simpan buku n balik...hahha....nak on9....hahha.....tapi xleh lama2x....my kakak mida ku sayang ada dlm bilik aku....hahah....duk suh ku try gak satu soklan ni...hihi...cam ne pom ku try la..ok la..dapat la jugak...ku sayang orang tua ni..sebab die dah cam kakak aku..suka sgt membebel...haha..ada ke ek die membebel kat aku??hmmm...lupa!!!haha...ada kot...
ku dah buat..so,sok pagi just nak tanyer jela ngn orang tua ku sayang 2 betul ka tidak...hihi......
kiter 2gu sokla ek...ok2x..sampai cini ja...hihi....


pic ni time ku ngah tensen...=(

No comments:

Post a Comment