Thursday, October 28, 2010

FRIDAY,OCTOBER 29,2010


pic ni sentuhan dari sahabat ku nad...dengan fon baru nad..hih..maceh nad!!


:: story about me...=)

Hmm....apa ek yang mau ku ceritakan tentang diri aku...ok!!ku mulakan dengan salam dulu..assalamualaikum...kenalin ya sama aku....nama yang diberi oleh kedua orang tua ku adalahNURUL FATIHAH.... dilahirkan pada 21JANUARI1991....anak jati kelantan...huhu...ku anak yang ke-4 daripada 6 orang adik beradik...pasangan kot..hihi...3 laki n 3 pompuan...ku anak ke-4...tapi ramai orang kata ku anak bongsu...hahahhahaha.......diorang kata muka aku manja..nampak cam anak bongsu...hahah...sengal kan..maybe sebab ku rapat ngan ayah n mak aku......sedangkan ku masih da 2 adik lagi tau....pe yang ku nak slalu dapat...adik2x ku pom dah tau aku cam mana....manja sangat sampaikan diorang xda hati dah nak jeles....hahha....dah la citer sal anak ayah n mak ni..naik segan plak aku...hihi...hmm....aku seorang yang simple.....xpernah terfikir nak pandang rendah dengan orang lain...carring..hih..carring ka??terpulang la pada yg menilai aku..hihi...then,ku orang yang panas baran....korang mesti xsangkakan.....sebenarnya ku garang....ku kan marah pabila da yang xkena dan da something yang buat ku naik angin.....first..ku kan sabar dulu..then kalu dah byk kali perkara yang sama berulang,ku kan lawan.....ku xkan duk diam....hihi....jangan takut!! ku still mc~ahs yang sama k....
lagiiii.....pe ek!!oh ya, ku jugak jenis yang xsuka menunggu....2 yang PALING KU BENCI...hihi..
then,orang buat muka ngan aku..belagak!!! ke nak marah ku tapi senyap n wak muka..mmg ku marah aer 2..ku xkan layan ngan orang wak muka cam 2......lantak korang la,masing2x nk hidup....hehe....sensitive kan aku ni........hhahaha...perkara yang PALING KU LEMAH,adalah sahabat/rakan...ku memang susah nak terima kalu ku dapat tau sapa2x tikam blakang aku n bermuka-muka ngan aku....walaupom ku marah n benci..hanya sementara sahaja..xlama pom.....hmmmm....dari dulu sampai la sekarang...sama ja...dari form 1-3 ku jumpa sorang ja sahabat sejati ku,,syafika amira namanya....orangnya comel sangat...form 4-5..pergh!!! ramai kot.......huhu.....kat cini...hmm...da3x...hihi..nanti ku ceritakan ek..huhu...per lagi ek!!!!adoi...ku pom xtau dah sal diri aku ni.......nak citer sal pakwe pom xguna gak...single ag...hahha....adoi....setakat ni jekot........hihi......kalu korang nk tau aku cam mana,nanti jumpa anda nilailah saya sendiri yer...hehhe...btw....ku nk kenalkan semua family ku....SAT NOH!!!!hehehe......

that my belover family....sayang kamu semua...






No comments:

Post a Comment