Friday, October 29, 2010

SATURDAY,OCTOBER30,2010
nie la jam POLO aku yang kakak aku nak kaci....hihi....

::PRESENT BY MY BELOVER SIST::

yeiyei......finally...aku dapat gak jam...POLO!!!lama dah ku duk nanti2x kan....sebelum ni ku pernah la gak dapat jam dari abang aku..tapi rosak...waaa....then..abang aku dah xmau beli dah...sebab ku ni kasar sangat orangnya...beli jer jam cepat je rosak...hihihi......then,ku p0m beli la jam yang RM10....dengan jam yang berharga RM10 tu..aku boleh beli banyak jam yang cantik2x...hahaha....lepas SPM...semua jam aku rosak dan satu jam yang aku sayang adik ku nak sangat jam 2..nak guna dalam exam...so,ku kaci la....tuptup2x....rosak.....mau xmarah aku....geram giler!!adik aku takut.....ayah aku pom pujuk la aku....cakap nanti beli baru.."ala.....puluh ya je..nanti beli baru"...hehe....so,sampai masuk U pom still xda jam.....balik rayer hari 2 kak aku tunjuk kan jam tangan POLO die...mau xjeles aku.......nangis la aku sebab jeles....mau xjeles lagi aku ni..kakak aku wak balik hadiah gak tuk adik laki n pompuan aku.....terukkan aku ni...sampai cam 2 sekali.....hhahahaha!!..then,akak aku pom cakap la die kan beli jam kat aku nanti.....ku pom ok la...then.......2 3 ari tu kakak aku call tanyer nak jam mana????hihih...mau xgembira aku??so,ku cakap la...ikut la,,janji comel...hihi....POLO gak tau!!heheh......
s0,nanti final nie aku boleh la guna jam 2....xsabarnya asenya.......ku balik nie,nak bik jam 2..... xsabar2x.....xsabar2x.....xsabar2xx......tunggu ek...heheh......


No comments:

Post a Comment