Tuesday, November 9, 2010

::s! peMaLa$::

adoooiiiii....malasnya aku nak bukak buku kat umah nie...banyak sangat dugaan nya yang buat ku malas nak bukak buku...adoiii...TULUN!!!hhehe...ku ingat kan penyakit M aku 2 xkan datang dah..upe2x nya ada ag...memang pemalas tul la aku ni....hahha...ku windu kan masakan kampung ni...so,bosan2x n malas bukak buku ku pom masak la gak....haha..teringat plak ku pada sorang ni...da sorang kawan ku ni..ku mesej ngn die..ceritanya cerita da la tersebut sal makanan kesukaan ni...selera die lebih kurang sama la ngn aku..suka masakan kampung gak...hihi...dalam kebosan dan kemalasan ku nak bukak buku nasib bek la da kawan ku ni sudi mesej ngn aku...hahaha..maceh awak!!hahaha..kang saya masak tuk awak tau...hahhaha..eeee..wak saya plak!! geli aku....haha...ku balik hari khamis dalam kui 3 pagi...sampai umah dalam kui 9 pagi.. hurmm..sampai la sekarang yg dah nak hampir seminggu...ku still xbukak2 buku ni....hadoii...buku da kat sebelah ku ni...
niat da nak bukak..tapi perangai tul la ku ni....stil xnak gak bukak nya...hhehhee..PEMALAS tul aku ni kan....hihihih..entah la nape ngan aku ni sal la malas sangat...bangun pagi...basuh kain n kemas umah...then,rehat....kalu da dak kecil umah mak saudara ku...lagi la aku ni.....nak main la nampaknya.. semua keje ku tinggal..hahaha.... cius ku still malas ni...
baru beberapa minit ayah ku tanyer sebelum die masuk tdo.."nie..bile nak baca...buku dah da kat sebelah..xbukak2x gak"...hehehe..ku cakap la.."nanti2x la"....hahah...
malas dow.......insyaallah...cam ne pom ku kena gak bukak buku sok........
hihi.....insyaallah........




muka kebosanan...dan muka pemalas!!







nie la budak yang slalu ku duk main...c0mel kan!!hihi...
boy k..bukan girl..huhuhu


No comments:

Post a Comment