Friday, October 7, 2011

BirthDay eka n0r~~~

hepy Bday to u...

hepy Bday to u...

hepy Bday..hepy Bday...hepy Bday to u EKA NOrrrrrr.....

luv u so much eka....muaahh!!


nie la eka nor....comelkan....huhu...

hepy bday to my beloved friend....luv u so much...semoga panjang umur n murah rezeki.....and segala impian yang ko impikan tercapai...sory cz hadiah aku x sehebat yang lain....insyaallah ko akan dapat jugak nanti..aku dah rancangnya yang elok2x...insyaallah....huhu... taun ni taun akhir kita berjumpa n bersama...hehe..dalam otak aku nie jahat tau...nak balas dendam kat ko..ko kan master mind yang slalu kena aku time bday aku...haha... tapi ko mang bernasib bek..kak mida dah selamatkan ko....hahha....tambah g ko demam...alololo..ciannya ngan kawan aku sowang nie..dah la semalam majuk ngn aku...ihihi..pujuk ngan makanan cikit ja cair terus kawan aku sowang nie..hahaha..cantik..terbek!!! ok2x...pape pom selamat datang ke alaf ke 20... by the way, xlupa jugak kepada beloved friend aku sowang ag nie...atin memey...hihi..hepy bday gak....sowy lambat bagi kek....sem nie mang bz sangat2x n sampai time bday die xsempat nak kenakan cz busy ngn test n fyp...huhu...pape pom aku tumpangkan name ko skali ngn eka..hihi....jangan jeles tau....adil dh..hahah...kat bawah nie pic kek yang aku belikan tuk kowang..hihi...sedap sangat2x..thank tuk kedai kek SAYANG, Kangar..huhu

p/s: hope persahabat kita berkekalan hingga akhir hayat..insyaallah....
sayang kowang sangat2x..... muaaaahhhh!!! luv u......

nie la kek yang aku beli 2..yumyum...sedap tau..huhu


nie aten memey....rajin kan die stdy...nie pic stdy week yg sem lepas la..huhu


have fun....sory my blog biasa2 ja...huhu..

Daaaa....






2 comments:

  1. aten tomey...
    hee~
    yei pi bufday ika..
    cory lambt...
    ah...cayok2 for u final exam..

    ReplyDelete
  2. syikin.....
    sory lmbt reply...huhu...
    by the way, tq doakan ah..huhu
    luv u..muah!!

    ReplyDelete