Tuesday, August 23, 2011

21.8.2011

hie you all... sory cz lama x update blog aku nie... malas sangat2x n masa pom xmengizinkan...sory ya....sekarang nie semua dak2x taun 3 busy ngan final year project masing2x... tarikh yang aku nak cakapkan nie..mang aku xdapat lupakan...kan pe hari tu aku, dayang, qeela and aj kua alor star niat nak beli component and mamam MCD ja...tapi len plak niat kami..terpesong kit..hehehe..mem bowling n segala game kat pacific 2....mang bez sangat2x......kami jumpa bang g, pkey, ajid n kecek...kejap ja kami jumpa pom...cz tujuan kami xsama....hahha...kawasan bowling 2 mang cantik sangat..cius, dah nak cam disco dh..ngan lampu2x yang cantik...men dalam gelap plak 2...xpernah dibuat orang...paper pom bez sangat2x dow....haha...satu hal ag yang aku xdapat nak lupakan...time aku n dayang syok tengok aj men game bola keranjang da la sorang mamat nie masuk celah aku n dayang..kami ingatkan die nak men game 2 upanya na ambik pic dayang upanya...mau xpanjat kami semua...hahahha....aku,qeela n aj lari dh...dayang pe ag menjerit pggl aku...haha..kalut ja die lari arah kami...mamat nie sanggup kejar 2 cz nk bik pic gak ngn dayang..haha....ngok tul la~~paper pom mamat nie mang cute n encem...haha....sal aku..hehe..xpala...xmau citer...hihih....have fun ngan pic kami ya....nanti aku citer ag ek....tunggu time aku free la...hahah...daaa..



adik(qeela) aku n dayang


aj(kak aj), adik, dayang n aku...curi2x ambik pic..hehe


cam laki bini kan???hahaha....aku tenung kau,kau tenung aku..haha


hehehe..... <3 <3


biskut raye di bowling....bez..haha


1 2 3..senyum2x......hihi


go kak aj...come on..go2x..haha


longkang gak...gaya ja lebih nie..haha


nyebuk ja minah nie..hahah


post ja lbh..men nya tidak..hehe


comelnya....gajah 2..haha


mau bunuh aku ka???hidup ag la.....haha








No comments:

Post a Comment