Monday, April 11, 2011

aku nak teddy bear gak!!!!!

hallu kawan2x...hihihi.....lame xdengar citer awok kan.....maklum la ngan tenet yang gampang nie camne la aku nak update blog nie..naik plak aku still bz ag nie...nie ku ambik kesempatan sat ja...rini awok nk citer sal pe awok pom xtau... haish..tetiba plak aku nie cakap bahasa perok...bajet pandai..hahaha..actually aku nie ore klate la..saje je nak tukar mood sat...rini ku and group aku nak ciapkan mini projek processor siot...alhamdulillah semua jalan lancar...terima kasih sangat2x kat eka n angah... diorang la yang byk berjasa dalam mini projek nie...harapkan aku..hurm.. 2gu lusa pom xciap2x..hehhe..kan pe aku nie kureng cikit ngn program nie...xpandai sangat...dalam subjek CS aku mang slow ar...hadoi...camne la ngan final aku nanti..insyaallah aku leh buat..pray for me ek everyone...huhu... ok2x..aku nak citer sal lain..lain plak aku cerita...hihi..yang nie nnti aku cerita lain kali k.. tadi masa aku duk sembang2x n elex kan otak aku nie yg naik gelong aku search la pic TEDDY BEAR... ARGHH!! pergh...bapak comel2x kot....aku pom nak jugak....hahha.... romet(eka comel) aku pom dah ada....dak umah aku pom dah da..majoritynya semua ada la....aku ja......hmmmm..........bersih ja katil 2..xsemak pom..semak ngn bantal n kain2x ja...hahaha.....jangan ingt aku xlipat kain plak...kemas gak la ek katil aku 2..hehe.....hehe.... nie la gatal..masa bday aku ri 2 org tanyer nak pe ku xcakap pom yg ku nak teddy bear...manenya..xkan la kita kena cakap pe yg kiter nak kan..malu beb!!!!haha..jatuh aer saham aku nanti....lain la kalu da yg IKHLAS nak bagi aku...hehhe....cam budak2x kan aku nie...hehe..kadang2x lol..bukan slalu pom...hihi...korang nk tgk x pic teddy yang aku cari tadi..pergh!! GERAM AKU!!! COMEL2X..TOMEY2X..... :DD



wah!!ciusly yg nie balik sweet...aku suka sgt...romantik kot!!!hiuuuss....




alolo..comel tomey kan....hihi... geram aku tgk... :D




hehe...3sekawan...cam aku,angah n eka ja.... :P



amboi...suka ye ko peluk teddy nie..saja je nk aku jeles!! haish...




yang nie cam dayang nye.....hmm...geram aku besar sgt...hehe



yang nie plak lebih kurang cam eka comelnya...BESAR KOT!! NAK!!!


tomeykan......geramnya aku!!!

haish!! yg nie??humm..masih menunggu.... xtau camne rupanya...hahha

p/s: lain kali kalu orang 2 dah tanye nak pe cakap jela mc-ahs oi.....hehe.... :PPP


No comments:

Post a Comment