Saturday, February 26, 2011

tensen!!!

hurmmmm....aku xtau pe yang aku nk tuliskan...yang aku tau aku tensen dari semalam ag....aku xda mood, nak buat keje pom xtentu hala...stdy pom xtau da x input n output....hurm..semalam seharian ku kua....hati aku nak je terasa nangis pagi 2..tapi ku xtau kenapa.....so,ku elex kan diri aku ikut dayang pg dewan 2020...otak aku still gak terpikir kenapa dan kenapa???????????????????aku still xtau.....sebelum aku kua ngn dayang aku men lptp aku...aku update lptp aku cz dah lama sgt xupdate...then,ku tinggalkan cam 2 ja la....habis ja keja aku n dayang, ku terus balik.....sesampai ja kat umah aku terus ke lptp aku...tup2x!! lptp aku hang....aku ingtkan biasa ja......then, ku kua plak ngn nani....balik umah ag lptp ku still sama.......local C n local D xleh nak bukak....dah la malam 2 aku nak buat keje....try punya try tgk lptp aku still hang...n dalam masa 2 aku just terfikir kena format ka???? aku bawu ja lepas format...xkan kena format lagi sekali......adoi.....then,atin pom cakap... "ah lptp ko bb kena format "...terus ja air mata aku rebah.....waaa.....akhirnya aku nangis jugak....otak aku dah celaru sangat2x semalam....sehinggakan aku terlepas MARAH kat KAWAN BEK aku sorang nie....aku tau die terasa ngn aku... bagaimanapom aku mintak maaf sgt2x ngn ko.....aku xsengaja...n buat pengetahuan ko jugak..ku xsombong....ku still cam dulu....bukan niat aku nk terlepas kat ko....SORY sangat2x.....semalam otak aku mang dah celaru...sampaikan aku berfikir ngn negatif....semua negatif......aku windu mak ayah aku.......teringtkan arwah nenek aku....dengan minggu nie PENUG NGAH TEST!!!!!N.semuanya la..... aku buntu....aku nak wak keje pom dah xboleh....ketenangan yang aku selalu buat adalah tidor.....hurmmmm..... pagi nie ku still sama ag....otak ku masih buntu....hurmm....paper pom ku MINTAK MAAP SANGAT2X NGN SORANG KAWAN AKU NIE...........hope ko maafkan aku.......k
ok2x..sampai cinie je dulu........ku dah xtau nak cakap apa ag...n hope jugak die baca blog aku nie n maafkan aku...........luv u all my friends...if aku da salah..aku tul2x mintak maap.......

p/s: if korang ase diri korang tensen.... jangan sesekali terlepas kat KAWAN BEK!!! pe la diorang ase nanti....
hurmmmmm...... =(

No comments:

Post a Comment